ANNONSØRINNHALD

 

Produksjonen av NYE Fiesta startai midten av mai 2017 og ein ny Fiesta har sidan det rulla av samlebandetkvart 68. sekund på fabrikken i Køln. I mars i år var den noverande generasjonen av Ford Fiesta den mest selde bilen i Europa, also ein meget populær bil i Europa og historisk sett også i Norge.

– Det er nok den mest kompakte og køyrevenlege bilen i dette småbil-segmentet. Det er ein bil vi har store forventingar til og som vi forventar at kundane vil elske, då den skil seg ut i klassa som ein av dei absolutt beste med tanke på køyreeigenskapar, masse ekstra- og sikkerheitsutstyr som ein normalt kun finn i bilar i langt høgare prisklasser, seier salssjef Cato Eiksund Rogne i Ørsta Bil. 

 

Det er fleire likheitstrekk med den utgåande Fiesta, men det er ikkje til å unngå å legge merke til dei moderne forandringane som no har komt. Steve Cropley i Autocar har testa nye Fiesta, og hadde dette å seie om bilen: ”Bilen er morosam å køyre, er blitt litt større, har fantastiske motorar og ein god førarplass. I tillegg er den ganske rimeleg når eg ser kva eg får for pengane».

Det finns ein Fiesta for kvart behov og ønskje. Teknologien og utstyret eein før berre kunne drøyme om, har no blitt ein sjølvfølge. Kvar variant av småbilen har sin eigen personlegheit, men samtidig er den like morosam og sporty å køyre som alltid, seier administrerande direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.

Tidlagare i år relanserte Ford utgåvene Trend og Titanium. I løpet av hausten vil den sporty ST-Line versjonen og den luksuriøse Vignale-varianten bli tilgjengeleg. I tillegg vil nye crossover-aktige Fiesta Active og den spreke Fiesta ST med heile 200 HK vere tilgjengeleg frå neste år.

– Nye Ford Fiesta er ein bil for alle, enten ein meget gunstig prisa innstegsmodell i Trend-utgåva, eller ein kan få ein meir premium-aning ved å velge Titanium/ST-LINE eller VIGNALE, seier Eiksund Rogne.

 

DEN SPORTY UTGÅVA

Fiesta ST-Line vil vere ei sporty utgåve av småbilen. Det følgjer med både tøffe 17-tommar aluminiumsfelgar, sportsseter og eit sportsleg utforma ratt. Resten av eksteriøret gjenspeilar denne stilen. Ikkje berre er den nye utsjånaden meir sprek å sjå på enn den originale utgåva, det er også køyreopplevinga – på gunn av dei nye sportsfjøyringane. Denne varianten av Fiesta kan du få både som 3-dørs og 5-dørs karosseri, og startar på 212 000 kroner.

– Her kan ein få utstyr som Adaptiv Cruise Control, panoramatak, filskiftevarslar og lane-keeper for å nemne noko. For den som vil skilje seg litt ekstra ut kan ein velje mellom fleire ulike interørpakkar for personifisering, legg Cato til.

 

FOR DEG SOM DIGGAR TEKNOLOGI

Fiesta Titanium har også ein startpris på 207 000 kroner. Med denne bilen følgjer det med blant annet ein 6,5 tommar berøringsskjerm, automatiske fjernlys og trafikkskiltgjenkjenning. I tillegg vil akustisk frontrute som ytterlegare reduserer støy i kupeen, cruisekontroll og LED-køyrelys bli tilgjengeleg.

 

«DET LISJE EKSTRA»

Fiesta Vignale er den luksuriøse utgåva av klassikaren. Inkludert i bilen er då eksklusive detaljar som; sporty 17-tommar aluminiumsfelgar, delskinnseter, nøkkelfritt system og 8-tommar berøringsskjerm. Denne bilen får du frå 242 000 kroner. Dette er det næraste ein kjem luksusbil til lågpris.

 

FANTASTISK HIFI LYDOPPLEVING

STEREOANLEGG

Ford og Harman Kardon har inngått eit partnarskap. Som følgje av dette har nye Ford Fiesta, som den første Ford-modellen, det eksklusive stereoanlegget B&O Play. Det tilhøyrer 10 skreddarsydde høgttalarar i kvar bil, der disse gir ein utruleg fin lyd. I tillegg har det blitt endå enklare å høyre på musikk; ner det berre å seie spornummeret høgt, og musikken vil fylle bilen. Det same blir gjort ved et mobilanrop, du seier berre namnet på den du vil ringe til, og Bluetooth® med stemmestyring gjer resten.

MER KOMFORT OG KJØREGLEDE

Ikkje nok med at Ford Fiesta har blitt betre, den har også blitt større. Bilen blir no bygd på ei helt ny plattform, og veks difor om lag 7 centimeter samanlikna med den utgåande modellen. Dette fører til at bakseta har fått betre beinplass, og seta betre sitjestøtte.

Det er fleire små detaljar som er endra; dørene har no blitt 20 % lettare å late att, vindusviskarane dekkjer 13 % meir av frontruta, og det er utvikla in praktisk løysing som hjelper til med å redusere søl ved fylling av drivstoff. I tillegg er det utvikla ein ny smart funksjon – dørkantbeskyttelse. Denne spretter ut i det bildøra blir opna, og vil vere med på å redusere skader både på din eigen og andre si dør. Endå ei nyheit er panoramataket som kan opnast på solfylte dager.

 

UTSTYR

Fiesta har fått eit komplett førarassistansesystem med både kamera, radarar og sensorar. Desse samarbeider og overvåkar heile tida områda  rundt bilen. Rekkevidda på desse systema er opptil 130 meter, also lenger enn ei fotballbane.

Den nye småbilen kjem med ein avansert nødbremsassistent og fotgjengaroppdaging. På denne måten vil bilen både oppdage og stoppe for personar og gjenstandar i vegbana, sjølv når det er mørkt. I tillegg er også den automatiske luke- og vinkelrett-parkeringa oppgradert. Fiesta er no den første småbilen i Europa som også gir eit varsel for kryssande trafikk dersom sjåføren ryggjer ut frå ein parkeringsplass, og ein bil er i ferd med å krysse bak den.

– Prislappen blir ekstra hyggeleg med den prislønte 1,0 liter ECOBOOST bensinmotoren. Den er forøvrig blitt kåra til «Årets beste motor under 1 liter» ved det prestisjetunge «internation Engine of the Year» 6 år på rad, so vi trur dette vil bli ein suksess for nye og gamle kundar på Sunnmøre. Kombinert med 1,99% rente i lanseringsperioden blir månadsprisen meget hyggeleg, seier Cato.

 

Nye Ford Fiesta er full av tilgjengeleg utstyr og teknologi:

       Parkeringsassistent (for parallell- og lukeparkering, samt utkøyringsassistent)

       Adaptiv cruisekontroll

       Antikollisjonssystem med fotgjengaroppdagelse

       Justerbar hastigheitsavgrensar

–       Automatisk fjernlys

–       Blindsoneinformasjonssystem med varsel for kryssande trafikk

–       Førarmerksemdsovervaking

–       Trafikkskiltgjenkjenning

–       Filskiftevarslar og LaneKeeper

–       Panoramatak – der fremste halvdel kan opnast

–       Fleire interiørpakkar for ytterligare personleg tilpassing

 

MOTOR

Ford sin 1.0-liters Ecoboost-bensinmotor vart for 6. året på rad kåra til ”Engine of the Year” av biljournalistar frå heile 38 land. Sjølvsagt er dette ein av motorvariantane i nye Ford Fiesta.

– Nye Fiesta er meget romsleg og overgår kva ein kan forlange av ein bil i småbil-segmentet. Det er berre å kome innom vår forhandlar i Hovdebygda for å ta ein titt eller ta den med ut på prøvekøyring, seier Cato.

www.orstabil.no
cato@orstabil.no
+47 478 38 119